Ga naar de inhoud

Wat?

Welke waarde kan ik voor jouw bedrijf toevoegen? En dus, wat voor dienst(en) bied ik aan?
Waar mijn kennis, kunde en kwaliteiten liggen, zijn de volgende disciplines.

SEO

Ik ben een allround, generalist, op het gebied van SEO. Enige uitzondering hierop is dat ik geen contentschrijver ben. Maar verder kan ik hier op strategisch niveau, en ook uitvoerend in ondersteunen! 
Dit kanaal vind ik het leukst (samen met de discipline CRO) en daarbij ook de meeste vlieguren in gemaakt.

CRO

De twee leukste vakgebieden zet ik natuurlijk bovenaan, en dan kan conversieratio-optimalisatie (CRO) niet achterblijven. Met mijn analytische en nieuwsgierige blik kan ik optimalisaties in kaart brengen. Vervolgens kunnen we lekker hypotheses opstellen en gaan testen! Ik pas me graag aan, aan de (intern en externe) mogelijkheden. 
In mijn ogen, is het in ieder geval belangrijk om te blijven leren. Let’s go!

Online marketing (lead)

Ik kan jouw bedrijf / website ook helpen met het aansturen van een online marketing team. Ik heb niet de utopie dat ik alles (!) weet binnen online marketing. Maar ik heb wel de skills om specialisten te challengen en uit te dagen, met als doel campagnes en dus ook het bedrijf verder te helpen. 
Bovendien kan ik ook bijdragen aan mooie online marketing plannen en het uitwerken van een strategie. Ik zal altijd (ook hierbij) beginnen met de befaamde helicopter-view. Dus ik wil eerste alle data tot me nemen en dan kijken waar er winst is te halen.

E-commerce

E-commerce, een vakgebied die mij ook zeer zeker aanspreekt! Waarom? Input vs. output ligt vaak dicht bij elkaar. Draai je aan een knop, kan je (meestal) vrij snel de impact daarvan zien. Tenminste, als je het goed en het juiste doet. Een paar voorbeelden, aangezien e-commerce een vrij breed begrip is en hier en daar een verschil kent in benadering bij verschillende bedrijven. Maar ik vind het leuk om te sparren met IT / developers, met inkoop kijken naar vraag en aanbod principe, met sales kijken naar productbeheer. Of vanuit klantenservice informatie ontvangen, om zodoende te website weer te kunnen verbeteren. Oftewel, genoeg raakvlakken en genoeg kansen!